BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • masa pelepasan:2023-08-29 18:14:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:541
  • Penerangan pantas:

    Boras,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau

Kandungan artikel

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),BorasPengubah kotak elektrik, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

BorasPerubah telinga pemeriksaan

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara kapasitas output boleh meningkat dengan %.

JaenSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,Boras315 harga pengubah jenis kering, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTMLTerutamanya di kawasan mana



Pembuat pengubah kuasa

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Penjagaan peralatanTherefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar,BorasPengubah Yuxi, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTMLTerutamanya di kawasan mana



Syarikat pengubah jenis kering

Proses aplikasi(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Lepaskan skru inti

BorasDalam terma tempat penggunaan, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Pembuat pengubah kuasa

BorasMaklumat produk lain
  • Bandar KansasPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikMasih ada ruang untuk pembangunan?

    Bandar KansasPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikMasih ada ruang untuk pembangunan?

  • BandarbanTransfer minyak kuasa S13Ramalan arah aliran

    BandarbanTransfer minyak kuasa S13Ramalan arah aliran

  • SolingenPlatform penangkapan hidraulik logistikPenjimatan tenaga dalam rawatan kumbahan

    SolingenPlatform penangkapan hidraulik logistikPenjimatan tenaga dalam rawatan kumbahan

  • SolingenJembatan pengangkutan bekas5 cara untuk mencari kesalahan

    SolingenJembatan pengangkutan bekas5 cara untuk mencari kesalahan

  • HildesheimPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftMeningkatkan keupayaan inovasi produk

    HildesheimPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftMeningkatkan keupayaan inovasi produk

  • HildesheimPanduan platform angkat menegak keretapiMemperkukuhkan perlindungan diri

    HildesheimPanduan platform angkat menegak keretapiMemperkukuhkan perlindungan diri

  • HildesheimPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikPakai dan gagal

    HildesheimPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikPakai dan gagal

  • NabinagarTransformer 10KVJualan dan keuntungan adalah berkadar songsang

    NabinagarTransformer 10KVJualan dan keuntungan adalah berkadar songsang

  • segera:Peringatan: Maklumat BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ memberi anda BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ oleh syarikat kami, perkhidmatan BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ . BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BorasPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!