BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan

  • masa pelepasan:2024-02-14 15:55:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:78
  • Penerangan pantas:

    Boras,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,BorasPengatur tenggelam minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

BorasMelangkah proses pengubah jenis kering?

Apabila sampel minyak digunakan,BorasDimensi pengubah selam minyak 1600KVA, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

RustenburgLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Tanda kualiti tinggiDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,BorasPengubah peralatan kuasa, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Pasukan pengubah kuasa

BorasBunyi dalam kes kegagalan fasa

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

BorasMaklumat produk lain
  • XiqingPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPengenalan Pembangunan

    XiqingPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPengenalan Pembangunan

  • KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran

    KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • OluliftAnalisis borang sambungan

    OluliftAnalisis borang sambungan

  • OluPembelian jambatan naik tetapPrinsip pemilihan

    OluPembelian jambatan naik tetapPrinsip pemilihan

  • Kedai kecilJambatan naik jenis jambatanPengurusan kualiti menyeluruh

    Kedai kecilJambatan naik jenis jambatanPengurusan kualiti menyeluruh

  • Kedai kecilPlatform angkat gerak jenis garpu guntingHitung sorotan

    Kedai kecilPlatform angkat gerak jenis garpu guntingHitung sorotan

  • Kedai kecilPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPunca turun naik pasaran

    Kedai kecilPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPunca turun naik pasaran

  • Phnom PenhTransmission transformerPrestasi dan kegagalan produk

    Phnom PenhTransmission transformerPrestasi dan kegagalan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan memberi anda BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan oleh syarikat kami, perkhidmatan BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan. BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BorasPengubah 220 kVKonsep reka bentuk yang disesuaikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!